CS: GO | وبلاگ تخصصی CS:GO

.::Counter-Strike: Global Offensive::.

CS: GO | وبلاگ تخصصی CS:GO

.::Counter-Strike: Global Offensive::.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سرور های ایرانی فعال بازی CS:GO | پست ثابت

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵ ب.ظ

اینم لیست سرور های انلاین کانتر گلوبال افنسیو تا راحت تر بتونید بازی کنید:

 

 

آی پی سرورها :

IP : gameserver.hostiran.net:۲۷۰۳۰     public server

IP : gameserver.hostiran.net:۲۷۰۳۱     match server

IP : gameserver.hostiran.net:۲۷۰۳۲      deathmatch

 

آیپی یاب انلاین سرورهای ایرانی و بین المللی

توجه مهم:برای وصل شدن به این سرور ها باید بازی شما اورجینال باشد 

نظرات  (۲۶)

داداشا این پست مال سال ۹۳ هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

انتظار جواب نداشته باشین الان تو csgoمیتونین انلاین بازی کنین اونم رایگان!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام 

برای من انلاین نمیاد چیکار کنم؟؟؟  

از ی سایتی دانلودش کردم اپدیتم کردم

سلا لطفا سرور های hs only رو هم معرفی کنید چون تو هر سرور خارجی میرم پینگم 200 است 

کدوم سرور فانه

ببخشید منظور از اوجینال اینه که باید گیم استیم باشه ؟؟؟

سلام داداش این سرور ها رمز نیاز ندارن ؟ اگه دارن بگید 

و باید اینا رو تو بخش browers server وارد کنیم؟

ادرس سایتشونم اینه
بازی رو از نرم افزارشون باید اجرا کنید
www.e-playservice.ir
با سلام
لطفا سرور های eplay رو هم معرفی کنید
سرور های csgo نان استیم دارن ، با اسکین های فعال و آخرین نسخه بازی رو هم اجرا کردن روی سروراشون کارشون خوبه
لطفا اطلاع رسانی کنید در پست اصلی تا همه بیان و پول الکی به استیم ندن
باتشکر
I’m not that much of a online reader to be honest but your
blogs really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site
to come back later. Cheers
دوست عزیزی که میگی warzone سی اس گو بدون استیم گزاشته تو اون رو با سی اس گو استیم مقایسه میکنی؟. برای نسخه استیم اپدیت بیشتر میاد رنکش درسته بهترین شوتینگ رو در برابر بقیه نسخه های بدون استیم داره و البته تا حدودی پینگ کمتر ،،،
salam ip chejori midan behesh ke bere to server ????

سرور ایرانی کانتر گلوبال 10.143.67.234:27053
۲۱ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۷ محمدرضا قاسمی
سلام،
هیچ کدوم از سرورها کار نمیکنه. من از طریق سایت تهران گیمینگ یه سرور پیدا کردم ولی الان آفلاینه. اومدم مال شما رو امتحان کنم که همشونو میزنه not responding. اینترنت هم هیچ مشکلی نداره. فکر کنم بستین؟ آره؟
سلام ببخشید سرور ها دون شده اخه هرچی اد می کنم اد نمیشه نسخه بازیمم ااصله و تا حالا تو چند تا سرور رفتم اما این نمیشه
میشه ای پیرو کامل بگید؟ نه تهشو
یه سوال دوستان … چرا وقتی اسلحه m4a1 رو فعال میکنیم مهمات آن فقط ۶۰ تیره؟؟؟؟؟؟
راهی برای افزایش مهماتش هست؟؟؟
ممنون میشم اگه زود جواب بدید چون من به این اسلحه عادت کردم اما به مشکل برخوردم
بکس دیگه دور کانتر گلوبال افنسیو اورجینال  رو برای انلاین بازی کردن خط بکشید  نسخه warzone نش امد برای دانلود کردنش  http://www.cswarzone.com/p/csgo.html  
مراجعه کنید ..!
سلام من یه ممشکلی دارم وقتی کانکت میزنم بر میگرده به صفحه اول بازی؟! چیکار کنم کمکم کنید
پاسخ:
سرعت نتتون به احتمال زیاد واسه این بازی کمه
agha salam

manam moshkele sahand ro daram

komak konid lotfan
سلام افا من find میزنم error میده میگه پینگ چکارش کنم؟

da6 az site perisan key mitoni noskhe aslisho begiri


سلام شما که میگین باید اورجینال باشه خودتون نسخه اورجنیالشو از کجا اوردید تا ما هم بتونم فراهمش کنیم؟؟ من خودم دارم انلاین  هم بازی کردم ولی مشکلش اینه که سرور شما رو بالا نمیاره
پاسخ:
سلام عزیز باید سی دی کی یا گیفت بخرین از فروشگاه های مخصوص.
بله چون این سرور ها مختص بازی اورجینال هستند و تحت استیم.

سلام من ی نسخه از دوستام گرفتم به صورا افلاین و انلاین هم میتونم جوین شم اما فکر میکنم که کرک شده هست چون به این آیپی ها که میخوام متصل شم میزنه Joining Lobby یعنی چی   ؟ میشه آیپی چندتا سرور کرک شده به من بدید لطفا به ایمیلم بفرستید دعاتون میکنم ماه رمزونه

                    joker6346@yahoo.com

                                 add me please

سلام ببخشید میشه به گیم سرور بگید که سرور zombie و zomie escape یا jail break و minigame هم بزنه؟من میدونم که پلیر های این 4 تا سرور در حد چیزن(ینی نمیتونی جوین بدی از بس پره)
پاسخ:
سلام چشم اطلاع رسانی میکنم ولی فکر کنم الان امکانش باشه که این سرور ها زده بشه چون تعداد پلیر ها خیلی کمه :X
کانترتون اورجینال؟
من در جوین شدن مشکل دارم بر میگرده صفحه اول وقتی کانکتو میزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی