CS: GO | وبلاگ تخصصی CS:GO

.::Counter-Strike: Global Offensive::.

CS: GO | وبلاگ تخصصی CS:GO

.::Counter-Strike: Global Offensive::.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آموزش انلاین بازی کردن Cs|Global Offensive قسمت اول

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴ ب.ظ

شما برای اینکه بتونید کانتر استرایک گلوبال آفنسیو را به صورت آنلاین بازی کنید احتیاج به تهیه نسخه اوریجینال بازی دارید که باید از فروشگاه های استیم که در ادامه مطلب معرفی میکنم استفاده کنید.

یک نکته مهم هم بگم دنبال نسخه کرکی این بازی نباشید چون به در بسته میخورید!

قبل از هر چیز احتیاج به نصب steam دارید.

لینک دانلود:STEAM Downloader  (حدود250مگابایت اپدیت میخواد)

 بعد از دانلود موقع نصب استیم است که به صورت زیر میباشد:

در این مرحله باید فضای کافی برای بازیهایی که توی اینده هم میخواین نصب کنین اختصاص بدین اگر فقط برای کانتر استریک گلوبال افنسیو میخواید حدود6-7گیگ کافیه.

منتظر بمانید تا Steam به صورت کامل آپدیت شود :

ر این مرحله اگر از قبل اکانت steam دارید با آن وارد شوید در غیر این صورت اکانت خود را بسازید و با آن وارد شوید(ساختنش کاری نداره)

تا اینجا استیم نصب و فعال شد.

برای اجرای بازی نیاز خرید CD Key(که توی ایران پیدا نمیشه)یا Gift بازی دارین که اخر پست سایت های فروش گیفت رو معرفی میکنم.


سایت های معتبر: Key24.ir - Key98.ir - Originalkey.net

خب دوستان سوالی درباره گیفت یا درباره هرچیزی دارید لطفا در قسمت نظرات برای ما بزارید تا در اسرع وقت به سوالتون پاسخ داده بشه.




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۹
معین

نظرات  (۲۵)

۰۶ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۵۳ پروژه متلب
عالی
ببخشید انلاین بازی کردن cs go چقدر حجم میبره ؟؟ من بازی می کنم حدود 200 مگ در ساعت هست به نظر شماد چرا این قدر حجم کم می کنه؟؟

سلام .من وقتی میرم جای سرورش و وقتی میخوام کانکت بشم میپره توی منوی خودش.

بازی دانلود شده چی      میشه آنلاین انجام داد      اگه آره چه طوری
من دانلود کردم میخواستم بدونم میشه آنلاینم انجامش داد.(نسخه ی دانلودی...)
سلام .می خواستم بگم من دارم نسخه کرکی همین بازی یعنیcs go رو دارم انلاین بازی می کنم یه سری به سایت گیم نیکو بزنید.ممنون
۱۳ مهر ۹۴ ، ۰۰:۱۵ محمد شعبانی
تو گیم نت میشه اکانت درست کرد اگه steam داشته باشه
کیفت چیه؟
پاسخ:
وقتی شما از سایت ها بازی رو میخرید برای شما ارسال میکنند که بهش میگن گیفت.


سلام من عضو استیم هستم ولی بازی رو از بیرون خریدم بازم انلاین میشه؟


اقا یکی اینو از طریق ترید برام فرتاده من برا راه اندازیش باید چکار کنم؟

Salam agha on sho javabe maro bede kheyli langim age baladi raftam to site steam taze gofte bod $14.99 USD kesiro mishnasi betone  accunt bekhare pol variz mikonam
 mamnon sari tar on sho javab bede
agha man cs -go daram steamesho vali account nadaram chekar konam adres vase kharide accunt ya taarighe sakhtanesho age mishe begid mamnon misham
پاسخ:
کافیه نرم افزار استیم رو دانلود کنید و بر روی Create New Account کلیک کنید
سلام
باید این گزینرو بگیریم؟
کارت شارژ کیف پول استیم



پاسخ:
نه داداش نیازی نیست
سلام من روی هر سروری که کلیک میکنم از بازی میاد بیرون   چی کار کنم؟
گیفت رو نمیشه دانلود کرد ؟؟؟باید بخری؟؟

پاسخ:
خیر عزیز نمیشه
ببخشید من یک گیفت خریداری کردم اما نوشته تو توضیحات باید اوایل ای پی رو به روسیه تغییر بدم اینکار چجوری انجام میشه

پاسخ:
سلام دوست عزیز شما گیفتتون روسیه به جایی که خریدین گیفت رو ازش بگین
لطفا اگر کسی گیفت داره یا بازی کانتر رو داره نمیخواد بدید به من لطفا اینم ایمیل javier.h1379@gmail.com اینم نیکم Shahixwow

سلام اگه کسی گیفت رو داره به این ایمیل ارسال کنه:yaser.1382.93@gmail.com


man bayad to key98.ir counter strike complete ro begiram ya counter strike global offensive ?
پاسخ:
complete تمام کانتر ها رو داره
salam man vaghti ro serverha click mikonam az bazi kharej mishe be nazaretoon moshkel chiye??????????????????????????????????????
پاسخ:
روی همه سرور ها اینجور میشه؟
سلام من گیفت رو سه از فروشگاه کی98 گرفته ولی هنوز ایمیل STEAM برام فرستاده نشد چیکار کنم؟

پاسخ:
سلام چند روزه خریدید؟
سلام من گیفت بازی رو خریداری کردم ولی تو setaa هنوز بازی conter cs go وجود نداره که نصبش کنم گیفت بازی خودکار فعال میشه یا راهکاری داره ممنون میشم  راهنمای کنین
پاسخ:
سلام وقتی خریداری کردین گیفت بعد از۴-۵ ساعت به ایمیل و استیمتون ارسال میشه که باید accept کنین بعد دانلود و نصب


سلام من گیفت رو خریداری کردم بهدش steam رو نصب کردم این گیف بازی رو از کجای ایمیلم پیدا کنم منظور از گیف چیه برنامه هستش. درضمت در steam بازی cs go وجود نداره حالا چیکار کنم راهنمای کنین
پاسخ:
نه عزیز یک لینک که وقتی روش کلیک میکنی بازی در استیمتون فعال میشه
با سلام خدمت شما
ببخشید میخواستم بدونم که بدون گیفت هم میشه cs go رو آنلاین بازی کرد آخه بعضی از دوستان گفتن که میشه!!! نمی دونم منظورش سرورهای خارجی بود یا نه لطفا اگه میتونین بگین ممنون .
پاسخ:
سلام بله میشه اما سرور ایرانی نداره و پر از لگ است
با سلام  

من گیفت رو از سایت persianke.ir  خریداری کردم 
الان نمیدونم باید باهاش چیکار کنم !  اگه راهنمایی کنید ممنون میشم <3

پاسخ:
سلام وقتی بازی به حسابتون گیفت شد برید در library و در اونجا بازی Counter Strike Global Offensive را کلیک کرده و روی گزینه play کلیک کنید تا بازی دانلود بشه حجم بازی حدود 3/6GB است وقتی بازی دانلود شد کافیه روی Play کلیک کنید تا وارد بازی بشید.
موفق باشی
من گیفت رو از key24 خریدم حالا چیکار کتم؟
پاسخ:
سلام باید منتظر باشید تا به حساب استیمتون فرستاده بشه که تا 12 ساعت میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی