CS: GO | وبلاگ تخصصی CS:GO

.::Counter-Strike: Global Offensive::.

CS: GO | وبلاگ تخصصی CS:GO

.::Counter-Strike: Global Offensive::.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آموزش فعال کردن کنسول در CS GO

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ق.ظ

خب حتما متوجه شدین که اولین باری که بازیو اجرا میکنید نمیتونید کنسول بازی رو باز کنید پس تصمیم گرفتم اموزش فعال کردنش رو بهتون در ادامه مطلب آموزش بدم!

خب برای اینکار ابتدا وارد بازی بشید سپس مثل عکس زیر برین به قسمت Option و در زیرمنوی Game Setting گزینه Enable Developer Console رو از روی No به Yes تغییر بدین!

نظرات  (۱۲)

میشه بگین از کجا وارد اپشن بشم 

سلام خسته نباشید راهی هس که تنظیمات سی اس گو رو بیرون از گیم یا از توی کنسول ریست کرد ؟ چون من از توی گیم نمیتونم رزولوشن رو چینج کنم و باگ خورده به این دلیل ک روزولوشنی ک هس با مانیتور من نمیخونه

دمت گرم

دمت گرم

سلام چگونه میتونم بازی رو به صورت اشتراکی یا شبکه ای انجام بدم؟؟

سلام چطور میتونم ۲تا لپ تاپ رو با lan به هم وصل کنم
۲۰ آذر ۹۵ ، ۲۰:۴۷ محمد جواد
خیلی ممنون خیلی دنبالش گشتم تا اینکه اینجا پیداش کردم ممنون
ممنون :)
aqa chera nemishe cl_cmdrate va cl_up va rate ro avaz kard ???

۱۲ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۴ محمد حسن روانبخش
سلام.
ببخشید من در بازی افلاین میخوام تعداد نفرات هم پلیس و هم تروریست رو اضافه کنم. الان 5 به 5 است.
ایا امکانش هست یا نه؟
چند تا کد داخل سایت ها خوندم و وارد کنسول کردم اما میزد که ظرفیت بازی پر هست و نمیشه اضاف کرد.
ممکنه راهنمای کنید؟
ممنون از زحماتتون.
پاسخ:
  ابتدا این کد رو بزنید
mp_autobalance 0
بعد هم mp_limitteams 0

سلام

این کنسول به چه درد میخوره ؟؟؟؟

:(
پاسخ:
برای کامند ها.
مثلا اد کردن بات و خیلی کارهای دیگه
سلام مرسی خیلی مفید بود . درگیر این کنسول بودم :)
پاسخ:
خواهش عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی