CS: GO | وبلاگ تخصصی CS:GO

.::Counter-Strike: Global Offensive::.

CS: GO | وبلاگ تخصصی CS:GO

.::Counter-Strike: Global Offensive::.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

توضیح درباره Weapon Case ها

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۵۱ ب.ظ

توضیح و ویدئویی از Case های بازی Counter Strike Global Offensive

در بازی CS:GO شما میتونید اسکین بسازید یا بخرید برخلاف ورژن های قبلی بازی کانتر در این ورژن شما میتونید اسکین های دیگران رو در بازی تماشا کنید اما منظور من این نیست که شما برید به طور مثال سلاح G3 رو با سلاح AK عوض کنید و انتظار داشته باشید بقیه هم بتونن ببینند بلکه منظور بنده از عوض کردن اسکین رنگ روی سلاح است که در اموزش هایی که محمد جان قرار میده بیشتر اشنا میشید.

در این بازی چند مدل کیس وجود داره که شما با خریدن هر کدوم به صورت شانسی یک سلاح به بازیتون اضافه میشه حالا ممکنه شانستون خوب باشه و یک سلاح 40$ برنده بشید یا یک سلاح زیر1$ و این نکته هم باید در نظر داشته باشید که ممکن است شما از یک سلاح 2 بار برنده بشوید که میتونید ان رو بفروشید یا به دوستانتون در استیم هدیه بدید!در هر Case حدود 10-15 سلاح وجود داره و قیمت هر Case بسته به نوع ان متغیر است اما بالاترین قیمت آن 2.49$ میباشد که اسم انHunstman میباشید و بهترین Case از لحاظ میزان فروش در بازی CS:GO نام گرفته است.

همچنین در اخر هر راند بازی در سرور های انلاین بسته به نوع شانس به 1تا5 نفر از بازیکن ها سرور 1 کیس میدهد اما شما نمیتوانید ان را باز کنید تا وقتی که کلید(key)آن را خریداری کنید که برای خرید میتوانید از فروشگاه استیم یا فروشگاه های مجزا اینکار را انجام دهید.

ویدئویی جهت اشنایی بیشتر شما با این Case ها:


دانلود ویدئو Huntsman Case با کیفیت 720p و حجم 54 مگابایت

دانلود ویدئو Huntsman Case با کیفیت 360p و حجم 16 مگابایت


نظرات  (۷)

سلام ببخشید مم این کیس ها رو دارم باید حتما کلید داشته باشم تا بتونم بازی کنم یا راه دیگه ای هم داره

و اگه با کلید بازی میشه فقط میتونم بخرم یا میتونم با win شدن بگیرم؟؟؟

گی گان چیه دقیقا ؟ 

Case ها رو چجوری میتونیم باز کنیم یا بفروشیم اگر ب کلید نیاز داره از کجا بیاریم کلیدو ؟

سلام
ببخشید من جای فایل بازیو عوض کردم دیگه از تو استیم نمیشه رفت توش
میگه دوباره باید دانلود شه
وقتی هم میخوام فایلو برگردونم سرجاش جا تو درایو نیست چون فایل قبلی مونده در صورتی که من کات کرده بودم
ممنون میشم کمک کنید
در ضمن موقعی که داره میره تو بازی که تو سرور هست یه دفعه وسطش گیر میکنه مجبور میشم بیام بیرون

کلید خرییدم میگه نمیشه تو کشور شما باز کرد چیکارکنم

؟؟

 

۱۸ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۱ محمد حسن روانبخش
سلام.
من نسخه کرک شده از این بازی رو دارم.
میخوام از کاور هایی که داخل inventory دارم استفاده کنم.
بعضی وقتا شانسی تمام کاور اسلحه هایی که انتخاب کردم  را برای بازی می زاره.
ولی بعد که از بازی میام بیرون دیگه نمیشه.(در بازی افلاین)
لطفاً راهنمایی کنید چطور در نسخه کرک شده میشه از cover weapon استفاده کرد.
با تشکر از سایت خوبتون.

با سلام خدمت شما 
ببخشید من تو کانتر گلوبال تازه کارم لطفا میشه بگید چطوری میشه ویپون کیس ها و نایف و استیکر و گان رو خرید یا فقط خودش باید بهمون جایزه بده یا مثلا در مورد ترید کردن و offer توضیح بدید 
رنکمون رو چطوری میشه ببریم بالا ؟آیا از اول میشه رنک رو ریست کرد ؟  
Command کردن واسه چیه ؟ 
ممنون میشم اگه این ها رو توضیح بدین .
با تشکر
پاسخ:
باید از مارکت استیم یا سایت های فروش اسکین,خریداری کنید.
رنک هم با مچ رفتن میره بالا. خیر نمیشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی